Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín
Autor: Štalmachová, Sylva
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké komunikační nástroje ke své prezentaci využívá Canisterapeutické centrum Zlín a zda má široká veřejnost povědomí o to, že se toto cent-rum ve městě nachází a své služby poskytuje zdarma. Teoretická část diplomové práce se opírá o odbornou literaturu, která se zabývá problematikou sociálního marketingu a sociální reklamy. Dále pak diplomová práce vychází z materiálů vztahujících se k problematice canisterapie a jejího využití v praxi. Praktická část diplomové práce je založena na infor-macích o Canisterapeutickém centru Zlín, jeho aktivitách a současné komunikační strategii. Další částí je dotazníkové šetření, díky kterému bylo zjištěno, jaké povědomí o existenci a aktivitách centra široká veřejnost má. Na základě vyhodnocení výzkumné sondy byla navr-žena účelná kampaň, která by povědomí veřejnosti měla ještě zvýšit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8019
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10581


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štalmachová_2009_dp.pdf 1.479Mb PDF Zobrazit/otevřít
štalmachová_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štalmachová_2009_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet