Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín
Author: Štalmachová, Sylva
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké komunikační nástroje ke své prezentaci využívá Canisterapeutické centrum Zlín a zda má široká veřejnost povědomí o to, že se toto cent-rum ve městě nachází a své služby poskytuje zdarma. Teoretická část diplomové práce se opírá o odbornou literaturu, která se zabývá problematikou sociálního marketingu a sociální reklamy. Dále pak diplomová práce vychází z materiálů vztahujících se k problematice canisterapie a jejího využití v praxi. Praktická část diplomové práce je založena na infor-macích o Canisterapeutickém centru Zlín, jeho aktivitách a současné komunikační strategii. Další částí je dotazníkové šetření, díky kterému bylo zjištěno, jaké povědomí o existenci a aktivitách centra široká veřejnost má. Na základě vyhodnocení výzkumné sondy byla navr-žena účelná kampaň, která by povědomí veřejnosti měla ještě zvýšit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8019
Date: 2009-04-27
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10581


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
štalmachová_2009_dp.pdf 1.479Mb PDF View/Open
štalmachová_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
štalmachová_2009_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account