Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy
Autor: Kolářová, Monika
Vedoucí: Morská, Barbara
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na oblast marketingové komunikace a možnosti jejího využití v prostředí obchodní firmy. Teoretická část shrnuje základní charakteristiky jednotlivých komunikačních nástrojů a definuje faktory, které mají vliv na složení komunikačního mixu. V úvodu praktické části je v krátkosti představen vybraný podnik, následuje provedení analýzy oborového okolí a popis současné marketingové komunikace podniku. Rovněž je provedeno dotazníkové šetření se zaměřením na vnímání marketingové komunikace zákazníky a závěrečná SWOT analýza. Na základě výsledků provedené analýzy jsou v projektové části stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a vytvořen plán marketingové komunikace s využitím jednotlivých komunikačních nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8050
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 12380


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kolářová_2009_dp.pdfZablokované 2.485Mb PDF Zobrazit/otevřít
kolářová_2009_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kolářová_2009_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet