Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy |
Autor: |
Kolářová, Monika
|
Vedoucí: |
Morská, Barbara
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na oblast marketingové komunikace a možnosti jejího využití v prostředí obchodní firmy. Teoretická část shrnuje základní charakteristiky jednotlivých komunikačních nástrojů a definuje faktory, které mají vliv na složení komunikačního mixu. V úvodu praktické části je v krátkosti představen vybraný podnik, následuje provedení analýzy oborového okolí a popis současné marketingové komunikace podniku. Rovněž je provedeno dotazníkové šetření se zaměřením na vnímání marketingové komunikace zákazníky a závěrečná SWOT analýza. Na základě výsledků provedené analýzy jsou v projektové části stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a vytvořen plán marketingové komunikace s využitím jednotlivých komunikačních nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8050
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
12380
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet