Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 
Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Morská, Barbara
dc.contributor.author Kolářová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-17T09:08:28Z
dc.date.available 2019-05-04T23:00:11Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8050
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na oblast marketingové komunikace a možnosti jejího využití v prostředí obchodní firmy. Teoretická část shrnuje základní charakteristiky jednotlivých komunikačních nástrojů a definuje faktory, které mají vliv na složení komunikačního mixu. V úvodu praktické části je v krátkosti představen vybraný podnik, následuje provedení analýzy oborového okolí a popis současné marketingové komunikace podniku. Rovněž je provedeno dotazníkové šetření se zaměřením na vnímání marketingové komunikace zákazníky a závěrečná SWOT analýza. Na základě výsledků provedené analýzy jsou v projektové části stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a vytvořen plán marketingové komunikace s využitím jednotlivých komunikačních nástrojů. cs
dc.format 94 s., 10 s. obr. priloh cs
dc.format.extent 2606748 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject sales support en
dc.subject direct marketing en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy cs
dc.title.alternative Project of using marketing communication's instruments in the trading company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated The topic of this dissertation is a focus on an area of marketing communication and possibi-lities of an use in an enviroment of a company. The teoretic part sums up the basic characte-ristic of communication tools and it defines factors which influences the communication mix. At the beginning of the practical part there is shortly introduced the company which I choosed and than followed by the analysis of the subject's field and a description of the recent marketing communication. The questionary was done with a view of customer's marketing communication and the final SWOT analysis. In term of the analysis results there were determined the objectives which should be achived and the plan of the marketing communication with use of the communication tools. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12380
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kolářová_2009_dp.pdfBlocked 2.485Mb PDF View/Open
kolářová_2009_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
kolářová_2009_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account