Marketingové důsledky demografického vývoje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové důsledky demografického vývoje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové důsledky demografického vývoje
Autor: Benešová, Lenka
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Práce je zaměřena na problematiku demografického vývoje, konkrétněji na stárnutí obyvatelstva jako spotřebitele a cíle marketingových sdělení. V teoretické části se zabývám samotným demografickým vývojem, jeho současným stavem i prognózami do budoucna. Blíže popisuji pojem demografické stárnutí a osvětluji vztah demografie a marketingu. Praktická část pojednává o cílové skupině seniorů. Zabývá se životním stylem tohoto segmentu, jeho potřebami a nároky na trh výrobků a služeb. Analyzuje současný stav marketingových komunikací vzhledem k seniorům a navrhuje řešení v oblasti efektivní marketingové komunikace s tímto sílícím segmentem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/812
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2615


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
benešová_2006_bp.pdf 1.031Mb PDF Zobrazit/otevřít
benešová_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
benešová_2006_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet