Rebranding z pohledu marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rebranding z pohledu marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Rebranding z pohledu marketingových komunikací
Author: Chmarová, Lucie
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Práce popisuje rebranding společnosti z pohledu marketingových komunikací. Definuje náležitosti firemního designu a jeho použití v praxi. Opírá se o praktickou zkušenost z realizovaného rebrandingu společnosti GE Capital Bank na GE Money Bank. Poukazuje na implementaci nových hodnot brandu v rámci komunikačních kanálů. Na základě dostupných zdrojů a rozhovorů s experty v oblasti rebrandingu hledá příležitosti pro zlepšení. Pro identifikované slabé stránky jsou navržena doporučení pro jejich případnou eliminaci v budoucnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8144
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2039
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10660


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chmarová_2009_bp.pdfBlocked 1.011Mb PDF View/Open
chmarová_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
chmarová_2009_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account