Rebranding z pohledu marketingových komunikací
Show full item record
No preview available
Title:
|
Rebranding z pohledu marketingových komunikací |
Author: |
Chmarová, Lucie
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Práce popisuje rebranding společnosti z pohledu marketingových komunikací. Definuje náležitosti firemního designu a jeho použití v praxi. Opírá se o praktickou zkušenost z realizovaného rebrandingu společnosti GE Capital Bank na GE Money Bank. Poukazuje na implementaci nových hodnot brandu v rámci komunikačních kanálů. Na základě dostupných zdrojů a rozhovorů s experty v oblasti rebrandingu hledá příležitosti pro zlepšení. Pro identifikované slabé stránky jsou navržena doporučení pro jejich případnou eliminaci v budoucnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8144
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2039
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10660
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account