Marekting a marketingové komunikace Dejvického divadla

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marekting a marketingové komunikace Dejvického divadla

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marekting a marketingové komunikace Dejvického divadla
Autor: Volavá, Zuzana
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace Dej-vického divadla. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti - marketingu v kultuře a poté marketingu a marketingovým komunikacím v divadle a je-jich specifikám. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného divadla. Na základě získaných informací je sestavena marketingová strategie v DD, marketingový mix, S.W.O.T analýza, a na zá-kladě dotazníku marketingový výzkum, který slouží jako podklad pro další hypotézy. Poté formuluji vlastní návrhy na změnu v marketingu a marketingové komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8209
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10541


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
volavá_2009_bp.pdf 2.165Mb PDF Zobrazit/otevřít
volavá_2009_vp.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
volavá_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet