Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.
Autor: Juráňová, Gabriela
Vedoucí: Lešingrová, Romana
Abstrakt: Cílem bakalářské práci je provedení analýzy využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingu, reklamy a teoretické poznatky zaměřené na barevné schéma. V praktické části je představena firma a provedena analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Následuje soubor doporučení, který by mohl přispět ke zlepšení současného stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8367
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 11837


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
juráňová_2009_bp.pdfZablokované 1.480Mb PDF
juráňová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
juráňová_2009_op.pdf 2.208Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet