Využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Hudousková, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:26:42Z
dc.date.available 2010-07-17T13:26:42Z
dc.date.issued 2009-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8541
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována obecně marketingu, marketingovým nástrojům, SWOT analýze, marketingové komunikaci a jednotlivých složkám marketingového komunikačního mixu, konkurenci, Porterovému modelu pěti konkurenčních sil a konkurenční strategii. V praktické části je charakterizována firma RAAB COMPUTER, následuje marketingové řízení firmy, analýza marketingového mixu, SWOT analýza, analýza konkurenceschopnosti, Porterův pěti faktorový model a na závěr je navrhováno pro firmu RAAB COMPUTER řešení v oblasti marketingu. cs
dc.format 57 s., 3 s. cs
dc.format.extent 1642570 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject competition en
dc.subject competitive strategy en
dc.title Využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER cs
dc.title.alternative The Utilization of marketing access as a tool for enhancing competitiveness of RAAB COMPUTER en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mráčková, Eva
dc.date.accepted 2009-06-08
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis focuses on the use of marketing approach as a tool to enhance the competitiveness of the company RAAB COMPUTER. Bachelor's thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is devoted to general marketing, marketing tools, SWOT analysis, marketing communication and the individual components of the marketing communication mix, competition, Porter model of five competitive forces and competitive strategy. In the practical part is characterized by firm RAAB COMPUTER, followed by marketing management companies, marketing mix analysis, SWOT analysis, competitive analysis, Porter five-factor model and the conclusion is proposed for the company RAAB COMPUTER solutions in the field of marketing. en
dc.description.department Institut bezpečnostních technologií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/133 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13339
dc.date.assigned 2009-02-20
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hudousková_2009_bp.pdf 1.566Mb PDF View/Open
hudousková_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
hudousková_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account