Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace
Autor: Karlík, Ondřej
Vedoucí: Dvořáková, Miroslava
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje nového produktu ve firmě LINEA NIVNICE, a.s., jeho testováním a uplatněním na trhu. V teoretické části je popsána vývojové fáze nového výrobku a jeho problematika. V praktické části byla vypracována analýza současného stavu ve firmě a charakterizován trh s nealkoholickými nápoji. Pro tyto účely byl sestaven dotazník a provedeno dotazníkové šetření, jehož výsledky jsou porovnány s výsledky předešlého šetření a provedena analýza. Na základě výsledků analýzy bylo provedeno zhodnocení současné strategie pro propagaci nového výrobku a doporučeny vhodné metody. Cílem bakalářské práce je analyzovat vývoj nového produktu, trendy na trhu s ovocnými nápoji a navrhnout prostředky ke zlepšení prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8544
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10447


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
karlík_2009_bp.pdfZablokované 1.447Mb PDF
karlík_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
karlík_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet