dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Vavrysová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T13:39:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T13:39:02Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8571
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho hlavních konkurentů a na základě analýzy navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o důležitosti marketingové komunikace, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu, postup při realizaci marketingové strategie a využití internetu pro reklamu. V praktické části je krátce představen vybraný podnik. V hlavní části je pak analyzována a hodnocena úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho konkurentů. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace podniku. |
cs |
dc.format |
59 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1524190 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
cílení
|
cs |
dc.subject |
umístění
|
cs |
dc.subject |
E-marketing
|
cs |
dc.subject |
integrated marketing communications
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
public relation
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
targeting
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
E-marketing
|
en |
dc.title |
Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ladová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2009-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current level of marketing communications of selected company and its main rivals, and suggest possible improving measures on the basis of the results of marketing communications analysis. The thesis is divided into two parts - theory and analysis. The former part deals with the importance of marketing communications, the elements of marketing mix, the individual steps within realization of communications strategies, and finally the use of the internet as an advertising medium. In the latter part there is a short introduction of the selected company. The core part deals with the analysis and evaluation of marketing communications of the selected company and its competitors. Finally there are few improvement suggestions. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
11226
|
|
dc.date.assigned |
2008-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
local.subject |
hotelnictví
|
cs |
local.subject |
hotely
|
cs |
local.subject |
communication in marketing
|
en |
local.subject |
hotel-keeping
|
en |
local.subject |
hotels
|
en |