Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele

Show full item record

No preview available
Title: Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele
Author: Bobková, Radka
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá propojením nákupního chování spotřebitele, jeho emocionálním a racionálním rozhodováním a zkušeností Space managementu s potřebami firmy, které vedou k optimálnímu uspořádání prostoru provozoven. Cílem je analyzovat nákupní rozhodování a typologii spotřebitele v prodejnách společnosti JAAL FASHION, předního českého výrobce a prodejce originální dámské konfekce. Dalším cílem je návrh rad, doporučení i připomínek, které povedou ke zkvalitnění služeb firmy JAAL FASHION, včetně využití a přínosu Space managementu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8643
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10594


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bobková_2009_dp.pdfBlocked 1.475Mb PDF View/Open
bobková_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
bobková_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account