Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy
Autor: Klugová, Kateřina
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou dětí, jako cílové skupiny z hlediska etiky reklamy. Je také zaměřena na děti účinkující v reklamách, a zda jsou tyto reklamy vnímány jako vzor chování pro děti. V teoretické části jsou popsány obecně marketingové komunikace, zejména pak reklama. Dále je zde definováno základní rozdělení dětí, jako cílové skupiny z pohledu výzkumu u dětí a působení reklamy na ně. V bakalářské práci jsou také zmíněny zákony vztahující se na regulaci reklamy a etický kodex. V praktické části jsou analyzovány sekundární zdroje - marketingové výzkumy vztahující se k problematice děti a reklama. Dále je zde uvedeno několik příkladů reklam, které porušují etický kodex. Součástí práce je vlastní marketingový výzkum zabývající se vnímáním a názory dětí na neetickou reklamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8653
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10516


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klugová_2009_bp.pdf 1.221Mb PDF Zobrazit/otevřít
klugová_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
klugová_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet