Analýza vnitrofiremní komunikace firmy HP TRONIC.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vnitrofiremní komunikace firmy HP TRONIC.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Komín, Bohuslav
dc.contributor.author Holotíková, Magda
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:50:00Z
dc.date.available 2010-07-17T14:50:00Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8686
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o vnitrofiremní komunikaci firmy HP TRONIC Zlín spol.s.r.o. a jejím vlivu na efektivní fungování společnosti. Hlavním cílem mé práce je shromáždění informací o komunikačních prostředcích uvnitř firmy, zjištění jejich fungování, intenzitu používání a na základě všech poznatků navržení opatření vedoucích ke zlepšení. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje týkající se komunikace v podniku, cíle a strategie komunikace, problémy komunikace a komunikačních prostředků. V praktické části je stručná historie společnosti, přehled o její činnosti, zaměstnanecké výhody, popis komunikačních prostředků a způsoby jejich využití. cs
dc.format 83 s., 10 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2623100 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: Komunikace cs
dc.subject vnitrofiremní komunikace cs
dc.subject forma komunikace cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject problémy komunikace cs
dc.subject cíle a strategie komunikace cs
dc.subject Keywords: Communication en
dc.subject internal company communication en
dc.subject form of communication en
dc.subject communicating channels en
dc.subject tools of communication en
dc.subject goals and strategies of communication en
dc.title Analýza vnitrofiremní komunikace firmy HP TRONIC. cs
dc.title.alternative Analysis of incompany communication in HP TRONIC. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2009-01-12
dc.description.abstract-translated This bachelor's diploma work discusses the internal communication of the HP TRONIC Ltd. company and it's influence for efficiency in the company. The main goal of my work is collecting information about means of communication inside the company, discovering how it works, the intensity of use and based on the discovered facts setting actions which will lead to better efficiency. Literary sources are processed in the theoretic part. Communication in a company, goals and communacation strategies, problems in communication and in the means of communication. In the practical part there is brief history of the company, summary of it's activities, advatages for employees, description of the means of communication and the way of its use. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10373
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade C


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
holotíková_2009_bp.pdf 2.501Mb PDF Zobrazit/otevřít
holotíková_2009_vp.doc 68.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
holotíková_2009_op.doc 0 bajtů Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet