Marketingový plán firmy Fluxamat

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán firmy Fluxamat

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán firmy Fluxamat
Autor: Večerková, Lucie
Vedoucí: Melichárek, Radek
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit marketingový plán firmy Fluxamat ve Velké Bystřici pro rok 2009. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsána všechna teoretická východiska, které je nutné znát pro tvor-bu marketingového plánu. V analytické části je vypracována analýza stávající situace firmy, analýza makroprostředí a mikroprostředí, která je nezbytná k vytvoření marketingového plánu. Závěrem práce je doporučení způsobu kontroly plnění plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8695
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 10455


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
večerková_2009_bp.pdfZablokované 795.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
večerková_2009_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
večerková_2009_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet