Význam a vývoj odborných výstav a veletrhů pro české textilní firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam a vývoj odborných výstav a veletrhů pro české textilní firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam a vývoj odborných výstav a veletrhů pro české textilní firmy
Autor: Vinklerová, Monika
Vedoucí: Svoboda, Václav
Abstrakt: Tato práce se zamýšlí nad pojmy veletrhy a výstavy v obecné rovině. Zkoumá veletrhy a výstavy jako jeden s nástrojů prodeje v marketingové komunikaci, avšak úzce specializovaný na oblast textilního průmyslu. Sleduje obecnou historii veletrhů a výstav i v rámci veletržních generací na území českých zemí. Zabývá se vývojem nejvýznamnějších veletrhů v textilní branži, respektive ve sféře textil-oděv-kůže, a to v tuzemsku i v zahraničí. Práce představuje Asociaci textil oděv kůže jakožto reprezentanta českých výrobců v tomto odvětví a vysvětluje její veletržní politiku. Rozebírá principy dotací udělovaných Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky českým firmám na účasti na veletrzích a výstavách. Prakticky zkoumá význam účasti na výstavách a veletrzích pro české textilní firmy. Tato práce je badatelská, kromě základních poznatků z teorie je založena na zjišťování informací z minulosti i současnosti prostřednictvím dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8752
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10704


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vinklerová_2009_bp.pdf 948.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
vinklerová_2009_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vinklerová_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet