Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o.
Autor: Fridrich, Pavel
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce, jak již název napovídá, se zabývá problematikou marketingové komunikace. V každé společnosti, nehledě na velikost čí obor podnikání, by měla marketingová komunikace mít své místo. Práce se zaměřuje na její základní prvky tzn. reklamu, styk s veřejností (PR) a samozřejmě na propagaci firmy na internetu. Nejdůležitější částí práce a vlastně i důvodem pro její samotné vypracování je analýza marketingové komunikace firmy LIGA Hlohovec, s.r.o. Na základě této analýzy a výsledků analýz konkurenčních firem jsou v poslední části vypracována doporučení pro vylepšení stávající situace v oblasti marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8884
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11228


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fridrich_2009_bp.pdfZablokované 8.167Mb PDF
fridrich_2009_vp.doc 107Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fridrich_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet