Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s.
Autor: Fojtíková, Lucie
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních pramenů, popisující marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé prvky. V praktické části analyzuji marketingovou činnost společnosti Samohýl MB, a.s. v souvislosti s používání nástrojů marketingového mixu. Na základě této analýzy jsou zpracovány návrhy na zlepšení marketingové činnosti společ-nosti Samohýl MB, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8989
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11502


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fojtíková_2009_bp.pdf 889.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
fojtíková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fojtíková_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet