Analýza řízení vztahů se zákazníky jako klíčového prvku k dosažení spokojenosti zákazníků
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Lebeda, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T17:40:47Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:56Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9057
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti KOTRLA a.s., ve vnitropodnikové divizi dřevo a les. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení klíčových prvků řízení vztahů se zákazníky. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti KOTRLA a.s., analýzou současného stavu řízení vztahů se zákazníky a návrhem doporučení. V závěrečné části jsou navrhovaná doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
57 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1864171 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2011 |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Analýza řízení vztahů se zákazníky jako klíčového prvku k dosažení spokojenosti zákazníků |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of customer relationship management as a key component for reaching customers' satisfaction |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Přikryl, Lukáš |
|
dc.date.accepted |
2009-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on customer relationship management in company KOTRLA a.s. in it's internal division Wood and Forest. Thesis is devided into theoretical and practical part. Theoretical part desctibes key points of custommer relationship ma-nagement. Practical part is focused on characterising company KOTRLA a.s., analysing current state of customer relationship management and suggesting recommendations. Final part is dedicated to cost analysis and risk analysis of suggested recommendations. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11707
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam