Projekt marketingové strategie firmy PELC CZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie firmy PELC CZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Rozací, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-17T17:57:23Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:57Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9087
dc.description.abstract Hlavním cílem mé diplomové práce bylo dokázat, že plánování marketingové strategie je významná i pro malé firmy jako je firma PELZ CZ s.r.o. Celá práce se zabývá marketingo-vým plánováním strategie PELZ CZ s.r.o. na základě zvolených cílů. Projekt marketingové strategie by měl určit hlav-ní aktivity firmy pro následující období. Práce je rozdělena na tři části. První část, teoretická pojednává nad teoretickými poznatky čerpanými z literatury, z oblasti marketingové strategie. Další část, analytická, hodnotí současný stav firmy jak z interního, tak externího pohledu. Poslední, třetí část je navržení projektu. Projekt vychází z koncepce marketingového plánu a snaží se najít opti-mální řešení pro firmu. cs
dc.format 98 s., 5s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1117011 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový plán marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject propagation en
dc.title Projekt marketingové strategie firmy PELC CZ s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of marketing strategy in PELC CZ s.r.o.company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated Main goal of my master thesis is to prove that marketing strategy is also important for small company such as PELZ CZ s.r.o. The whole master thesis deals with planning of the marketing strategy of PELZ s.r.o. on the basis of chosen goals. The project of marketing strategy should determinate main activities of the company for the near future. My master thesis is devided into three parts. The first part presents theoretical pieces of knowledge, basically focused on the field of marketing strategy. Second part analytically fucuses on the present state of the company from the internal as well as from the external view. The third part is my proposal of the project. The project comes from marketing plan and stirves to find optimal solution for the company. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12419
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
rozací_2009_dp.pdfBlocked 1.065Mb PDF View/Open
rozací_2009_vp.pdf 37.44Kb PDF View/Open
rozací_2009_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account