Direkt marketing jako efektivní komunikační nástro - Knižní klub

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Direkt marketing jako efektivní komunikační nástro - Knižní klub

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Direkt marketing jako efektivní komunikační nástro - Knižní klub
Autor: Sýkorová, Simona
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: V této diplomové práci zkoumám efektivitu direkt marketingu jako komunikačního nástro-je ve firmě Knižní klub. V teoretické části jsou vymezeny nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace a direkt marketingu včetně stanovení cílů práce a pracovních hypotéz. Praktická část obsahuje analýzu současně využívaných nástrojů direkt marketingu v Knižním klubu, rozbor cílových skupin Knižního klubu. Zmíněna je rovněž důležitost kvalitní databáze a ochrana osobních údajů a jejich užívání. Na základě těchto údajů je ve třetí projektové části proveden vlastní výzkum se zaměřením na zjišťování účinnosti no-vých nástrojů direkt marketingu a navržení efektivní direkt marketingové kampaně pro Knižní klub. V závěru je zhodnocena platnost pracovních hypotéz a shrnuty dosažené vý-sledky práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9092
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 10633


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sýkorová_2009_dp.pdfZablokované 2.488Mb PDF
sýkorová_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sýkorová_2009_op.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet