Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje kotlů ve firmě Ponast s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje kotlů ve firmě Ponast s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje kotlů ve firmě Ponast s.r.o.
Autor: Urbánková, Kateřina
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zaměřuji na zvýšení prodeje kotlů ve firmě Ponast s.r.o. za využití nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části se zabývám popisem marketingového mixu, jeho jednotlivých složek, Porterovou analýzou pěti konkurenčních sil a SWOT analýzou. V praktické části analyzuji současný stav využívání nástrojů marketingového mixu, provádím Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzu. V projektové části navrhuji změny marketingového mixu, které budou mít za následek zvýšení prodeje kotlů. Návrhy jsou nakonec podrobeny nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9111
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 12442


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
urbánková_2009_dp.pdfZablokované 1.194Mb PDF Zobrazit/otevřít
urbánková_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
urbánková_2009_op.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet