Analýza maloobchodního mixu firmy Draps, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza maloobchodního mixu firmy Draps, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza maloobchodního mixu firmy Draps, spol. s r. o.
Autor: Hořínková, Věra
Vedoucí: Vlachová, Jana
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza maloobchodního mixu firmy Draps, spol. s r. o. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu maloobchod, marketingový výzkum a podpora prodeje. V praktické části jsou popsány techniky podpory prodeje a analyzovány jednotlivé části maloobchodního mixu využitím dotazníkového šetření. Ze zjištěných poznatků a informací jsou navrženy doporučení ke zlepšení současného stavu firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9200
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10405


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hořínková_2009_bp.pdfZablokované 2.660Mb PDF
hořínková_2009_vp.doc 0 bajtů Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hořínková_2009_op.doc 76.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet