Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů
Autor: Dolina, Marek
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku související s marketingem Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně. Teoretickou část práce tvoří úvod do marketingu kulturních institucí a obecné informace o zkoumané organizaci. V analytické části je především sledován marketingový mix filharmonie, komunikační sdělení v její komunikaci a srovnání s průzkumem její cílové skupiny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9218
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10653


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dolina_2009_bp.pdf 9.776Mb PDF Zobrazit/otevřít
dolina_2009_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dolina_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet