Reklama a ideologie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama a ideologie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama a ideologie
Autor: Hofmanová, Michaela
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o vztahu reklamy a ideologie. Na základě teoretických poznatků jsou definovány společné a rozdílné prvky a principy ve fungování reklamy a ideologie. Problematika postavení médií, jež z tohoto vztahu již v teoretické části vyplývá, je následně v praktické části blíže specifikována na konkrétní instituci, jež má k tématu velmi blízký vztah. Jak festival Jeden svět prosazuje skrze reklamy a jiné formy komunikace svoji ideologii postavenou na demokratických hodnotách, jak správně pracovat s principy reklamy a ideologie v praxi a jak využít moc médií je náplní projektové části, která formuluje konkrétní doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9288
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10555


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hofmanová_2009_dp.pdfZablokované 1.005Mb PDF
hofmanová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hofmanová_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet