Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Autor: Piluša, Jiří
Vedoucí: Dohnalová, Zuzana
Abstrakt: Tato bakalářská práce shrnuje poznatky o marketingových aktivitách elektronických obchodů, přičemž získané informace jsou zpracovávány především jako podkladové informace a doporučení pro ePROTON, internetový obchod společnosti HP TRONIC. V teoretické části se věnuji objasnění podstaty elektronického obchodu a marketingu jako takových. V praktické části pak analyzuji jednotlivé marketingové aktivity vybraných elektronických obchodů, z nichž následně předkládám doporučení pro ePROTON.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9303
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2011
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11542


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
piluša_2009_bp.pdfZablokované 1.881Mb PDF
piluša_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
piluša_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet