Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací
Autor: Kopecký, Tomáš
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Tématem této práce je firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. V teoretické části je rozebrána charakteristika PR, podnikové identity spolu s charakteristikou a strukturou firemního časopisu. V praktické části jsou zanalyzovány samotná čísla Journalu od jeho vzniku až po současnost. V projektové části je navrhnuta možnost internetových stránek, jejich vylepšení a propojení s tištěnou verzí. Závěrem jsou zhodnoceny dosažené výsledky a naznačen možný vývoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9319
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 7464


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kopecký_2009_bp.pdfZablokované 1.495Mb PDF Zobrazit/otevřít
kopecký_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kopecký_2009_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet