Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů žáků v základní škole

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů žáků v základní škole

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů žáků v základní škole
Autor: Sekaninová, Monika
Vedoucí: Řehoř, Antonín
Abstrakt: Teoretická část má objasnit a popsat sociálně patologické jevy, které se vyskytují u žáků v základních školách a možnosti jejich prevence ve spolupráci jak s učiteli tak s rodiči těchto dětí. Dále je pak popsáno, jak se tyto sociálně patologické jevy u dětí projevují, možnosti jejich řešení Praktická část se zaměřuje na poznatky, které jsem získala nejen během své odborné praxe v sociální sféře, ale i na poznatky, které jsem měla možnost získat prostřednictvím rozhovorů s učitelkami základních škol v Brně. Cílem této praktické části bylo seznámit se s prostředím školy, s učiteli a vypracováním rozhovoru, který jsem vedla s učitelkami těchto škol a s magistrou z pedagogicko psychologické poradny v Brně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9360
Datum: 2009-04-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 1016156


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sekaninová_2009_bp.pdf 373.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
sekaninová_2009_vp.doc 62.18Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sekaninová_2009_op.doc 54.22Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet