Analýza marketingové mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti PegasContainer, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti PegasContainer, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti PegasContainer, spol. s r. o.
Autor: Vráblíková, Zuzana
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o. Teoretická část práce je zaměřena na odborné poznatky vztahující se k marketingovému mixu, který se podrobněji zaměřuje na propagaci. V praktické části je charakterizována společnost Pegas Container, spol. s r. o., popsán současný stav marketingového mixu, SWOT analýza a Porterův model konkurenceschopnosti. Na základě provedeného marketingového výzkumu a zbylých analýz, jsou navrhnuta doporučení, která by mohla pomoci ke zlepšení aktuální situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9411
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11460


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vráblíková_2009_bp.pdfZablokované 3.338Mb PDF Zobrazit/otevřít
vráblíková_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vráblíková_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet