Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness.
Autor: Hošková, Radka
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness podává všeobecný přehled o oboru wellness. Cílem je analyzovat webové prezentace jednotlivých wellness zařízení a určit, jaké prvky marketingových komunikací se nejvíce využívají k prezentaci wellness zařízení. Tyto informace a PR strategie zjistím na základě osobních rozhovorů s manažery vybraných wellness zařízení. Hlavní zkoumané nástroje jsou webová prezentace, Word of Mouth komunikace a Employee Relations.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9415
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10505


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hošková_2009_bp.pdfZablokované 1.597Mb PDF
hošková_2009_vp.zip 17.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
hošková_2009_op.doc 36Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet