Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh
Autor: Vlk, Marek
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Zabezpečení úspěšného rozvoje firmy v tržních podmínkách není snadnou záležitostí. Pokud chce firma v dnešním tržním prostředí efektivně působit, musí identifikovat stále se měnící potřeby a přání zákazníků. Žádná firma se neobejde bez marketingové strategie a plánování, vymezení tržního segmentu a v neposlední řadě určení účinné strategie marketingové komunikace, díky které se zvýší prodej výrobků a služeb. Tím dojde k vybudování lepšího postavení společnosti na trhu, zvýšení povědomí o firmě a posílení celkové image. Marketingové aktivity společnosti COLORLAK, a.s. jsou obecně rozděleny na dvě části, z nichž jedna se zabývá podporou prodeje na malospotřebitelském trhu a druhá je zaměřena na průmyslový segment. Cílem této bakalářské práce je analyzovat strategii marketingové komunikace a identifikovat marketingové aktivity firmy COLORLAK, a.s. na průmyslovém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/961
Datum: 2006-01-06
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 06.01.2011
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2189


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vlk_2006_bp.pdf 418.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
vlk_2006_vp.pdf 1.253Mb PDF Zobrazit/otevřít
vlk_2006_op.pdf 1.369Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet