Projekt budování image značky Bezpečné hračky ITC, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt budování image značky Bezpečné hračky ITC, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt budování image značky Bezpečné hračky ITC, a.s.
Autor: Kocfeldová, Tereza
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem budování image značky Bezpečné hračky společnos-ti Institut pro testování a certifikaci, a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teo-retická část popisuje výrobek jako součást marketingového mixu, definuje úlohu značky ve výrobkové politice a význam marketingové komunikace pro propagaci značky. Praktická část obsahuje legislativní požadavky pro oblast hraček v České republice a také přehled dobrovolných certifikačních značek pro oblast hraček v Evropské unii se zaměřením na Bezpečné hračky. Hlavní část zaujímá projekt, jehož cílem je zvýšit povědomí o této znač-ce u spotřebitelů a přivést nové klienty, kteří by měli zájem své výrobky Bezpečnou hrač-kou certifikovat. Vychází z výsledků dotazníkových průzkumů a obsahuje ucelený projekt marketingových komunikací včetně časového harmonogramu a nákladové analýzy jednot-livých akcí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9630
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 12371


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kocfeldová_2009_dp.pdfZablokované 972.5Kb PDF
kocfeldová_2009_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kocfeldová_2009_op.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet