Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří
Autor: Šuch, Ondřej
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku skryté reklamy a jejího výskytu v České republice. Po charakteristice a důvodech vzniku skryté reklamy v rámci reklamy jako takové je věnována pozornost právním úpravám skryté reklamy jak z pohledu státního dohledu, tak prostřednictvím oborové samoregulace. Praktická část práce se pak soustřeďuje na skrytou reklamu produkovanou v běžných novinářských textech. Text mapuje na příkladech nejčastěj-ší typy takovéto skryté reklamy s důrazem na výskyt v českém mediálním prostředí. Závěrem praktické části je pak anonymní průzkum mezi českými novináři, který testuje jejich názory na skrytě reklamní potenciál běžných komunikačních výroků. Projektová část práce pak zpra-covává návrh možné regulace skryté reklamy, respektive pravidel pro media a jednotlivé no-vináře.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9638
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10635


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šuch_2009_dp.pdfZablokované 1.419Mb PDF
šuch_2009_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šuch_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet