Tesco's new strategy within Fairtrade sector

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tesco's new strategy within Fairtrade sector

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tesco's new strategy within Fairtrade sector
Autor: Břečková, Tereza
Vedoucí: Šišák, Vlastimil
Abstrakt: Ve své bakalářské práci 'Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco', kterou jsem si zvolila s pomocí svého vedoucího marketingové firmy TNS, kde jsem vykonávala svou roční praxi v oddělení retailerů, se zaměřuji na analýzu Fairtrade produktů z pohledu firmy Tesco, které se stalo nejrozšířenějším maloobchodním řetězcem ve Velké Británii. Své poznatky a výsledky aplikuji v podobě názorných grafů a tabulek pro lepší přehled a orientaci. V závěru zhodnotím daný trh a navrhnu vhodnou strategii, která má pomoci zvýšit objem tržeb a zájem o tuto kategorii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9742
Datum: 2009-04-28
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13092


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
břečková_2009_bp.pdfZablokované 913.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
břečková_2009_vp.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
břečková_2009_op.zip 16.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet