Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě
Autor: Dlapková, Lada
Vedoucí: Palovčíková, Geraldina
Abstrakt: Diplomová práce Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě představuje reklamu jako cílený přesvědčovací proces, založený na znalostech marketingu a psychologie reklamy, jímž jsou prostřednictvím hromadné komerční komunikace vyhledáváni neustále noví spotřebitelé a zákazníci. Přesvědčivě ukazuje, že reklama v České republice současný obraz ženy a muže prezentuje nezřídka na základě zakořeněných genderových stereotypů, přičemž takovou reklamu ženy a starší lidé hodnotí negativně mnohem častěji a výrazněji než muži a mladí lidé. Autorka diplomové práce, studující obor sociální pedagogika, v závěru diplomové práce vyslovuje přesvědčení, že kromě právní regulace a samoregulace reklamy reklamním průmyslem, by česká společnost na nepříznivou situaci a také nežádoucí dopad reklamy na děti, měla reagovat zavedením výuky mediální výchovy v rámci školních osnov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9759
Datum: 2009-04-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 1015749


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dlapková_2009_dp.pdf 876.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
dlapková_2009_vp.doc 57.19Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dlapková_2009_op.doc 62.22Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet