Projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnost FATRA, a.s. na trh.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnost FATRA, a.s. na trh.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnost FATRA, a.s. na trh.
Author: Straková, Veronika
Advisor: Benda, Ivo
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnosti Fatra, a.s. na český trh. V teoretické části práce jsou zpracovány literární poznatky zaměřující se na průmyslový trh a marketingový mix. V druhé části práce představuji společnost, provádím průzkum trhu konkurence a konkurenčních výrobků, sestavuji Porterův model, portfolio analýzu GE a závěrem sumarizuji silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení podniku. Poslední část práce obsahuje vytvoření projektu a jeho podrobení časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9808
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 11557


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
straková_2009_dp.pdfBlocked 1.256Mb PDF View/Open
straková_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
straková_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account