Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009
Autor: Medková, Monika
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingový plán sportovní marketingové společ-nosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány základní teoretické a metodické poznatky využitelné ve spor-tovním marketingu a managementu, jeho funkce, fáze a potřeby marketingového plánová-ní, které napomáhají k vypracování marketingového plánu. V analytické části je zpracována analýza současného stavu a hlavních problémů sportovní-ho marketingu ve společnosti TK PLUS s.r.o. V projektové části je zpracován projekt marketingového plánu společnosti, který obsahuje situační analýzu, včetně SWOT analýzy a analýzy konkurence a shrnutí tržní situace, mar-ketingovou strategii společnosti TK PLUS s.r.o., finanční rozbory předchozích let a před-povědi do nejbližší budoucnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9826
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 12401


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
medková_2009_dp.pdfZablokované 1.225Mb PDF
medková_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
medková_2009_op.pdf 147.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet