Sponzoring projektů Komunikační agentury
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sponzoring projektů Komunikační agentury |
Autor: |
Diehlová, Terezie
|
Vedoucí: |
Šviráková, Eva
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce detailně charakterizuje sponzoring, jeden z nástrojů marketingových komunikací. Popisuje význam sponzorství v marketingovém komunikačním mixu společností. Stručně definuje základní pojmy projektového managementu. Vytváří přehled o fungování sponzoringu, jakožto důležitého zdroje finančních prostředků, v projektech Komunikační agentury. Znázorňuje reálné postupy při získávání partnerů pro projekt Majáles. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9829
|
Datum:
|
2009-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10497
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet