Animace pohybu člověka v Blenderu
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Vilímek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T00:10:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T00:10:36Z |
|
dc.date.issued |
2009-06-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9835
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na představení možností nástrojů pro animaci pohybů člověka v programu Blender. Program Blender je 3D animační a modelovací nástroj dostupný pro mnoho platforem. Tento volně šířitelný software obsahuje většinu funkcí známých z komerčních produktů od prostorového modelování, přes práci s kamerou a světly, až k pokročilým animačním technikám. V teoretické části je popsána základní charakteristika programu Blender, práce v jeho prostředí, nové animační nástroje ve verzi 2.48a a nástroje pro tvorbu animace pohybů. V praktické části je podrobně popsán postup při tvorbě pohybů člověka, praktická demonstrace a tvorba videotutoriálu. |
cs |
dc.format |
63 |
cs |
dc.format.extent |
1264969 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Animation
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
Animace
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.title |
Animace pohybu člověka v Blenderu |
cs |
dc.title.alternative |
Character animation in Blender |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Srnec, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2009-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to introduce possibilities of instruments for character animation in a program Blender. Blender is the open source software for 3D modeling, animation, rendering, interactive creation and playback. It is available for all major operating systems under the GNU, General Public License. The theoretical part explains primary characteristic of Blender, describes his interface and his new animation instruments in version 2.48a. In the practical part explains procedure during creation of character animation, practical demonstration and creation of videotutorial. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/76
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
11388
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
počítačová animace
|
cs |
local.subject |
lidský pohyb
|
cs |
local.subject |
computer animation
|
en |
local.subject |
human movement
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam