Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu |
Author: |
Malenková, Marcela
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Event marketing je nedílnou součástí komunikačního i marketingového mixu. Od samotné přípravy, realizace i zapojení dalších nástrojů komunikace je výsledek dlouhodobého strategického plánování.Praktickou ukázkou je komunikace společnosti Truck trade spol.s.r.o., která je servisním a prodejním střediskem vozů DAF.Vzhledem k zaměření této společnosti je právě pro ni event marketing klíčovým prostředkem komunikace v rámci integrace do marketingového a komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9954
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
10670
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account