Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1

Show full item record

No preview available
Title: Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1
Author: Maňáková, Silvie
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Diplomová práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na média, public relations a na mediální analýzu. Definuje marketingový mix, prostředky marketingové ko-munikace, specializuje se na jednotlivá média a marketingový výzkum a vyzdvihuje roli mediálního plánování vzhledem k efektivnosti marketingové komunikace v oblasti spor-tovního průmyslu. Na základě šetření u cílové skupiny umožňuje vybrat vhodný typ média a mediálního nosiče. Práce se zabývá mediálním plánováním velmi atraktivní akce spor-tovního charakteru, kterou je Formule 1. Cílem je návrh v praxi použitelného plánu, jenž by vycházel z výsledků mediální analýzy a dotazníkového šetření realizovaného u odborné i laické české veřejnosti a za pomoci odborníků z dané oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10037
Date: 2009-04-24
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10570


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
maňáková_2009_dp.pdf 5.564Mb PDF View/Open
maňáková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
maňáková_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account