Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců

Show full item record

No preview available
Title: Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců
Author: Tomšů, Marek
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru maloobchodu. Definuje maloobchodní mix, specifika a marketingové nástroje maloobchodu využité k oslovení cílových zákazníků. Sleduje faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu - firmy Marek Tomšů, Pálinka.cz. Monitoruje využití nástrojů marketingových komunikací pro efektivní činnost firmy, jejíž produktová nabídka je určena specializovaným maloobchodům s vínem a alkoholickými nápoji. Sleduje, jak dalece tato činnost přispívá k získávání klientů a jak firma pečuje o stálé zákazníky v situaci vysoce konkurenčního prostředí trhu. Návrhová část vychází z výsledků analýzy a zpracovává efektivnější strategii firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10044
Date: 2009-04-27
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 10637


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tomšů_2009_dp.pdf 4.065Mb PDF View/Open
tomšů_2009_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
tomšů_2009_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account