Event marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Event marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu
Author: Hofman, Petra
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je určit postavení a význam event marketingu v současném komunikačním mixu. Teoretická část shrnuje informace a sekundární data o tomto emocionálním komunikačním nástroji. Praktická část nejprve analyzuje tři event marketingové aktivity na základě stanovených kritérií a dále hodnotí výsledky dotazníkového šetření mezi odbornou marketingovou veřejností, které jsou poté porovnány s teoretickými východisky. Projektová část obsahuje návrh obecně ideálních postupů při plánování, realizaci a vyhodnocení event marketingových aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10071
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2029
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10601


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hofman_2009_dp.pdfBlocked 1.950Mb PDF View/Open
hofman_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
hofman_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account