Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o.
Author: Skopový, Michal
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace e-shopu společnosti Sukiennik International, s.r.o. Teoretická část je tvořena základními informacemi o marketingu, formách reklamy, typech obchodů a obchodních modelech na Internetu. Analytická část práce sleduje současný stav marketingové komunikace. Pomocí SWET a CUBESTAT analýz zjišťuje nedostatky elektronické prezentace verze 1.0. Z tohoto šetření byly zjištěny nedostatky, které sloužily jako základ pro projekt vytvoření marketingové komunikace e-shopu společnosti. Byla provedena riziková, finanční a časová analýza projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10166
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 11552


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skopový_2009_dp.pdfBlocked 1.476Mb PDF View/Open
skopový_2009_vp.doc 187Kb Microsoft Word View/Open
skopový_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account