Analýza vizuálních stylů módních firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vizuálních stylů módních firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Illík, Rostislav
dc.contributor.author Macurová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-18T03:42:33Z
dc.date.available 2010-07-18T03:42:33Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10262
dc.description.abstract Má teoretická bakalářská práce se zaměřuje na vybraná loga a prvky vizuálního stylu svě-tových i českých módních firem, orientovaných mimo jiné i na módní doplňky a šperky. Seznamuje s jejich historií, současnou podobou a snaží se je subjektivně hodnotit. Na základě poznatků teoretické části jsem navrhla nový vizuální styl mnou zvolené značky zabývající se výrobou bižuterie, zahrnutý v praktické části. cs
dc.format 36 s. cs
dc.format.extent 1429192 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject vizuální styl cs
dc.subject logotyp cs
dc.subject módní průmysl cs
dc.subject módní doplňky cs
dc.subject šperky cs
dc.subject Swarowski cs
dc.subject Louis Vuitton cs
dc.subject Chanel cs
dc.subject Gianni Versace cs
dc.subject Juicy Couture cs
dc.subject Boa cs
dc.subject Vitamín cs
dc.subject Urban Legend cs
dc.subject Lichi cs
dc.subject corporate design en
dc.subject logotype en
dc.subject fashion industry en
dc.subject fashion accessories en
dc.subject jewellery en
dc.subject Swarovski en
dc.subject Louis Vuitton en
dc.subject Chanel en
dc.subject Gianni Versace en
dc.subject Juicy Couture en
dc.subject Boa en
dc.subject Vitamín en
dc.subject Urban Legend en
dc.subject Lichi en
dc.title Analýza vizuálních stylů módních firem cs
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Corporate design analysis of fashion companies 2. Practical part: Corporate design of fashion accessories design label en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kučerová, Eva
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis focus on elected logotypes and compoments of corporate design of worldwide and czech fashion labels, among others aimed at fashion accessories and jewellery. Paper provides an overview of their history and contemporary style and tries to comment subjectively. Based on theoretical findings I designed a new corporate design of fashion label focused on imitation jewellery included in practical part of my bachelor thesis. en
dc.description.department Ústav reklamní fotografie a grafiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/129 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 13134
dc.date.assigned 2008-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
macurová_2009_bp.pdfBlocked 1.362Mb PDF View/Open
macurová_2009_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
macurová_2009_op.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account