Analýza konkurenčního prostředí podniku Metra Šumperk s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí podniku Metra Šumperk s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brokeš, Jiří
dc.contributor.author Matys, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-13T15:47:01Z
dc.date.available 2010-07-13T15:47:01Z
dc.date.issued 2006-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1035
dc.description.abstract Obsahem této práce je analyzování konkurenčního prostředí firmy METRA Šumperk s.r.o. se sídlem v Šumperku. V práci identifikuji konkurenci firmy na trhu s měřící a regulační technikou. Postupně vybrané konkurenty a podnikové prostředí firem. Určuji jejich silné a slabé stránky. V práci je použita SWOT analýza, portfoliová analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a rozdělení konkurence podle tržního podílu. cs
dc.format 51 s., 2 s příloh cs
dc.format.extent 268126 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject tržní podíl cs
dc.subject portfolio výrobků cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject competitive environment en
dc.subject SWOT analyses en
dc.subject gain sharing en
dc.subject product portfolio en
dc.subject Porters analyses en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí podniku Metra Šumperk s.r.o. cs
dc.title.alternative The analys of competitive environment in company Metra Šumperk s.r. o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-06-01
dc.description.abstract-translated I have started my project with studying of literature. I have gatheredabout the company from web adress and inner sources of METRA Šumperk s.r.o. which were accesed to me by the company. I have gained the information about competition from internet, from price-lists. It was not easy to received some information becouse companies do not wish to report the information to the public. In teoretic parts I use the literature and choose possible analysis, which I consulting with manager my project and with others workers, that are specialist in the same branch. In practice parts I started with short presentation of company, in which I make the project. As first, I have created SWOT analysis of METRA Šumperk s.r.o. I finded of, which strenghtss and weaknesses and wich opportunities and threats the company have and how are important. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2533
dc.date.assigned 2006-02-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
matys_2006_bp.pdf 261.8Kb PDF View/Open
matys_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
matys_2006_op.doc 40Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account