Komunikace značky DHL - Interní a externí komunikace DHL Supply Chain

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace značky DHL - Interní a externí komunikace DHL Supply Chain

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Bellmannová, Ingrid
dc.date.accessioned 2010-07-18T04:30:00Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10364
dc.description.abstract Diplomová práce vznikla na základě působení autorky v mezinárodní společnosti DHL. Pojednává o komunikaci značky DHL a divize Supply Chain v rámci České republiky. Autorka na základě analýzy navrhla zefektivnění interní a externí komunikace společnosti, pro kterou v rámci České republiky pracuje 1 800 zaměstnanců. V projektové části se věnuje především zavedení a existenci interního časopisu, včetně vyhodnocení úspěšnosti tohoto periodika. cs
dc.format 80 stran cs
dc.format.extent 6154187 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject B2B trhy cs
dc.subject Branding cs
dc.subject Interní PR cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject B2B market en
dc.subject Branding en
dc.subject PR within company en
dc.title Komunikace značky DHL - Interní a externí komunikace DHL Supply Chain cs
dc.title.alternative DHL brand communication - Internal and external communicatin of DHL Supply Chain en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.date.vskp-available 2039-04-27
dc.description.abstract-translated The master's thesis was created on the basis of the author's work experience in marketing department of the international company DHL. It describes the DHL brand communication and the communication of Supply Chain division within the Czech Republic. The autor proposed on the basis of an analysis improvement of internal and external communication of this copany, which within the Czech republic employs 1 800 people. The project part mainly focuses on an implementation and existence of a local internal magazine, including evaluation of the success of this periodical. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10592
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
bellmannová_2009_dp.pdfBlocked 5.869Mb PDF View/Open
bellmannová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
bellmannová_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account