Analýza konkurence HOTELU LÁZNĚ KOSTELEC

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurence HOTELU LÁZNĚ KOSTELEC

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurence HOTELU LÁZNĚ KOSTELEC
Author: Horáková, Alena
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Práce se zabývá v teoretické části specifiky marketingu služeb a rozborem konkurence, konkrétně konkurenčních sil, konkurenční strategií a konkurenční výhodou. Analytická část se zaměřuje na zkoumání organizace Hotel Lázně Kostelec a její konkurence v odvětví. Analýza organizace se zabývá zvláště portfoliem služeb a identifikací typického zákazníka. U analýzy konkurence jsou nejpodrobněji zkoumání konkurenti v odvětví. Kromě charakte-ristiky jejich činnosti je v práci graficky znázorněna i mapa tržního bojiště a analýza silných a slabých stránek. V projektu jsou identifikovány konkurenční síly, které nejvíce ohrožují existenci zkoumané organizace. Dále je vyvozena konkurenční výhoda konkurentů i organi-zace samotné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1043
Date: 2006-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2008
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 2710


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horáková_2006_dp.pdfBlocked 1.638Mb PDF
horáková_2006_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
horáková_2006_op.doc 75.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account