Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Lang, Josef
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:13:22Z
dc.date.available 2019-04-27T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10456
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je na základě analýzy marketingových komunikací popsat a ukázat v praxi používané marketingové a strategické přístupy, které při kvalitní implementaci dokáží účinně vybudovat a udržovat stabilní, respektovanou pozici nemocnice na trhu a její prosperitu v civilizované společnosti. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti trhu zdravotnických služeb, pojetí marketingu a marketingových komunikací ve zdravotnictví. Analytická část seznamuje s marketingovými komunikacemi nemocnice a s popisem jejich dosavadních nástrojů interní a externí komunikace. V projektové části bude zpracována komunikační strategie k jednotlivým cílovým skupinám, která by měla vést k lepší informovanosti veřejnosti a upevnění dobrého jména nemocnice. cs
dc.format 114 s. cs
dc.format.extent 725650 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject trh zdravotnických služeb cs
dc.subject zdravotní péče cs
dc.subject nemocnice cs
dc.subject pacient cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject strategie cs
dc.subject řízení cs
dc.subject health system en
dc.subject market of health services en
dc.subject health care en
dc.subject hospital en
dc.subject patient en
dc.subject competition en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject strategy en
dc.subject management en
dc.title Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice cs
dc.title.alternative Use of marketing communication to increase competitiveness of hospital en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is, based on an analysis of marketing communications, to describe and show practically used marketing and strategic approaches, which, providing there is high-quality implementation, are able to build and maintain a stable, respected position of a hospital in the market and its prosperity in a civilized society. The theoretical part of the thesis explains basic spheres of health services market, perception of marketing and marketing communications in health care. The analytical part covers marketing communications of the hospital together with the description of its current tools of internal and external communication. The project part deals with the elaboration of communication strategy towards individual target groups, which should result in better public awareness and strengthening the hospital's good name. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10614
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
lang_2009_dp.pdfBlocked 708.6Kb PDF View/Open
lang_2009_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
lang_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account