Analýza spokojenosti klientů Volksbankshopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti klientů Volksbankshopu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti klientů Volksbankshopu
Author: Repka, Martin
Advisor: Knebl, Lukáš
Abstract: Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na identifikaci marketingu služeb, marketingového výzkumu a s jeho pomocí na zjištění spokojenosti klientů s produkty a službami. Také vypracuji sémantický diferenciál k zjištění spokojenosti klientů s pobočkou. V praktické části analyzuji konkrétní pobočku Volksbankshopu, s cílem zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost klientů se stávajícími službami a kvalitou pobočky. Získané a zpracované údaje vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám včetně návrhů a doporučení pro zlepšení spokojenosti klientů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10477
Date: 2008-12-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2013
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 10433


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
repka_2009_bp.pdfBlocked 910.4Kb PDF
repka_2009_vp.doc 4.959Mb Microsoft Word View/Open
repka_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account